تنظیمات مدیریت سایت

این تنظیمات مربوط به سایت شما می‌باشد. شما می‌توانید در  سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش عنوان و توضیحاتی را انتخاب نمایید که معرف سایت شما و خدماتی که در آن ارایه می‌دهید باشد.

تنظیمات مدیریت سایت و ابزارهای جانبی

  • عنوان : عنوان سایت در SEO شما تاثیر دارد و در موتورهای جستجو به نمایش در می‌آید.
  • فاویکون : آیکون کوچکی در باروزر های مختلف به عنوان نماد سایت شما در کنار عنوان نمایش داده می شود. برای افزودن فاویکون به سایت خود تنها کافیست تصویر مورد نظر را در قسمت مشخص شده بار گذاری کنید تا سیستم به صورت خودکار فاویکون سایت شما را ساخته و به سایت شما اضافه نماید.

ابزار جانبی

آدرس نقشه سایت : نقشه سایت یک فایل متنی حاوی تمامی آدرس‌های موجود در سایت می باشد. نقشه سایت ربات موتورهای جستجو مانند گوگل را راهنمایی میکند تا صفحات سایت شما را به صورت بهتر شناسایی کرده و همچنین آنها را از ایجاد صفحات جدید و تغییرات در صفحات قدیمی در سایت شما مطلع می سازد.

پروتکل انتقال : در این بخش نوع پروتکل انتقال مورد استفاده در سایت که از نوع http و یا https نمایش داده میشود و امکان تغییر آن توسط شما وجود ندارد. برای آشنایی با نحوه فعال سازی این راهنما را مطالعه فرمایید.

فعال سازی ابزار آمار و آنالیز google analytics:  کد وریفای را در این بخش قرار داده تیک آن را فعال و ذخیره نمایید. جهت فعال سازی ابزار آمار گوگل طبق این راهنما عمل نمایید.

فعال سازی ابزار google webmaster : پس از طی مراحل ثبت سایت در google webmaster و دریافت کد وریفای ، کد را در این بخش قرار داده تیک آن را فعال و نهایتا ذخیره نمایید. جهت ثبت سایت در google webmaster  این راهنما را مطالعه فرمایید.

فعال سازی ابزار  bing webmaster  : پس از طی مراحل ثبت سایت در bing webmaster و دریافت کد وریفای ، کد را در این بخش قرار داده تیک آن را فعال و نهایتا ذخیره نمایید. جهت ثبت سایت در bing webmaster این راهنما را مطالعه فرمایید.

نمایش در صفحه مشتریان پوپش:

تمامی کاربران پوپش در صورت تمایل می توانند درخواست خود را برای نمایش سایت خود در صفحه مشتریان از این قسمت ارسال نمایند.

درخواست نمایش در صفحه مشتریان

تنها کافی است گزینه بله را تیک بزنید. پس از آن تنظیماتی در زیر آن ظاهر می شود که با تکمیل اطلاعات خواسته شده و فشردن کلید ذخیره این اطلاعات به واحد مربوطه ارسال شده و پس از بررسی و در صورت تایید، سایت شما در صفحه مشتریان نمایش داده خواهد شد.

نکته: جهت حفظ حقوق مشتری تنها کاربرانی که درخواست نمایش را ارسال کرده باشند در این صفحه قرار خواهند گرفت.

نکته: تنها سایت هایی که به لحاظ محتوا و ظاهر گرافیکی مناسب تشخیص داده شوند در این صفحه قرار خواهند گرفت.