مدیریت رسانه

تمامی فایل ها و تصاویری که شما در سایت خود قرار میدهید از طریق پنجره مدیریت رسانه در سرور بارگذاری می شود.

پنجره مدیریت رسانه

نکته: از طریق مدیریت رسانه می توانید تصاویر با فرمتهای ( gif jpeg jpg png ) و همچنین فایل ها با فرمت های ( zip rar txt pdf doc docx gif jpeg jpg png bmp css wav mp3 mp4 ogg xml ) در سایت خود بارگذاری نمایید.

هر جایی که در سایت نیاز به بارگذاری تصویر ( مانند اسلایدر، گالری تصاویر، فروشگاه و ویرایشگر قالب ) و یا نیاز به بارگذاری فایل ( مانند فروشگاه  و ویرایشگر قالب ) داشته باشید شما با پنجره مدیریت رسانه سایت خود روبرو خواهید شد.

افزودن تصویر : از طریق ماژول تصویر یک تثویر به سایت خود افزوده و بعد در قسمت تنظیمات تصویر بر روی کلید انتخاب تصویر کلیک کنید تا پنجره مدیریت رسانه باز شود ، پس از آن می توانید تصویر خود را ازمیان تثصاویری که قبلا در سایت بارگذاری کرده ایید انتخاب و یا تصویر جدید بارگذاری کنید.

افزودن فایل : شما می توانید فایل های خود را در سایت خود با دیگران به اشتراک بگذارید، تنها کافی است یک دکمه و یا تصویر به صفحه سایت خود افزوده و از پنجره تنظیمات آن ها در قسمت تنظیم مربوط به پیوند ، کلید فایل را فشرده تا پنجره مدیا منیجر باز شود و پس از آن می توانید فایل خود را ازمیان فایلهاییکه قبلا در سایت بارگذاری کرده ایید انتخاب و یا فایل جدید بارگذاری کنید.

فایل های محصولات دانلودی : در فروشگاه های ساخته شده با سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش شما می توانید محصولات دانلودی ایجاد کنید. در این حالت شما این امکان را دارید برای محصول مورد نظر خود در فروشگاه یک فایل متصل کنید تا پس از پرداخت وجه محصول توسط خریدار ، آن فایل به صورت خودکار باز طریق ایمیل رای خریدار شما ارسال شود.

در پنجره مدیریت رسانه بخشهای مختلفی را می بینید که در مدیریت فایل و تصاویر کمی با هم متفاوت هستند ولی نحوه کار با آن در هردو به یک شکل می باشد.

  • تصاویر پوپش : در این بخش پنجره مدیریت رسانه مجموعه ایی از فایل های گرافیکی که ممکن است شما را در طراحی سایت یاری کند قرار داده شده .

مدیریت رسانه - تصاویر پوپش

  • تصاویر شما : تمامی تصاویری که شما در صفحات سایت ، اسلایدر ، گالری تصاویر و فروشگاه خود بارگذاری کرده این از این بخش قابل دسترس هستند .

user-img

  • بارگذاری : (تصویر / فایل )  از بخش بارگذاری شما می توانید فایل ها و تصاویر خود با فرمت های مجاز در سایت خود بارگذاری کنید.

uplaod

نکته: حجم هر فایل برای بارگذاری در سایت برای بسته های مختلف به اندازه مشخص شده مجاز می باشد.

مدیریت رسانه - بند انگشتی فایلها

لینک مستقیم : در کنار فایل یا تصویری که در مدیریت رسانه شما قرار دارد آیکون کوچکی مدیریت رسانه - لینک مستقیم وجود دارد که با کلیک بر روی آن می توانید لینک مستقیم آن فایل را بدست آورید.