افزودن صفحه

برای افزودن صفحه جدید به سایت خود می توانید در پنل مدیریت سایت – منو و صفحات سایت – از کلید آبی رنگ “افزودن صفحه” استفاده نمایید. پس از کلیک بر روی این کلید پنجره ایی باز خواهد شد که شما می توانید موارد زیر را برای سایت خود تنظیم نمایید.

1- نام  صفحه: یک نام برای صفحه مورد نظر انتخاب نمایید. این نام می توانید به هر زبانی باشد.

2- نوع: انتخاب نوع صفحه یا لینک

  • صفحه: می توانید یک صفحه ایجاد کنید و به منو متصل کنید.
  • لینک: میتوانید یک لینک در منو ایجاد کنید و به هر قسمتی از سایت خود یا خارج از سایت خود که لینک دارد متصل کنید مانند : دسته بندی های فروشگاه – بلاگ و یا یک محصول خاص و غیره … .

3- آدرس : در این قسمت شما باید آدرسی برای صفحه مورد نظر انتخاب کنید.

نکته: آدرس صفحه باید غیر تکراری و فاقد هرگونه کاراکتر غیر لاتین باشد.

4- منوی والد: شما همچنیی می توانید صفحه ایی را به عنوان زیر منو به یک صفحه دیگر اضافه کنید. در این حالت بازدید کنندگان سایت هنگامی که موس خود را بر روی نام صفحه ببرند ، زیر منویی باز می شود که لیست صفحاتی که به صفحه والد اضافه شده نمایش داده خواهد شد.

5- عدم نمایش در منو: با انتخاب این گزینه نام این صفحه از منوی اصلی سایت که در سربگ سایت شما قرار دارد حذف می شود.

نکته:  برای نمایش صفحه هایی که در منوی اصلی قرار ندارند می توانید از طریق افزودن کلید در ویرایشگر قالب و تنظیم بخش پیوند کلید ساخته شده ” صفحات داخلی ” را انتخاب نموده و از لیست باز شو نام صفحه مورد نظر را انتخاب نمایید.

برای آشنایی بیشتر با تنظیم پیوند دکمه های افزوده شده در ویرایشگر قالب  به صفحات داخلی این مطلب را مشاهد نمایید.

6- ترتیب: در صورتی که نام این صفحه در منو نمایش داده شود با این گزینه می توانید ترتیب قرار گیری آن را در منو از چپ به راست تنظیم نمایید.

———————————- بخش سئو ———————————-

این قسمت را برای رتبه بهتر SEO سایت شما پر کنید.

عنوان صفحه: در این قسمت می توانید عنوانی برای صفحه مورد نظر خود به صورت خلاصه انتخاب کنید. این عنوان باید توضیح چند کلمه ای درباره صفحه ساخته شده باشد.

برای آشنایی بیشتر از نحوه انتخاب عنوانی مناسب این صفحه را مشاهده بفرمایید.

توضیحات صفحه: در این قسمت می توانید توضیحی برای صفحه مورد نظر خود به صورت خلاصه انتخاب کنید. این توضیح باید چند خط درباره صفحه ساخته شده باشد. 

توجه داشته باشید که عنوان و توضیحات صفحه در سایت نمایش داده نمی شود و تنها در قسمت بالای صفحه مرورگر و برای کمک به موتور های جستجو استفاده می شود.

نکته: کاربر می تواند حتی صفحات پیش فرض سایت خود را نیز از حالت نمایش خارج نماید.کاربر می تواند با حذف صفحات سایت خود، سایتی با یک صفحه ایجاد نماید .